Meest gestelde vragen

Omdat ik vaak dezelfde vragen krijg, heb ik ze voor je op een rijtje gezet.

Als jouw vraag er niet bijstaat mail mij dan even.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn voor mijn rekening. Ook als je toch niet tevreden bent en de armband wilt retourneren vergoed ik je verzendkosten. Ik verstuur je armband verzekerd en ook bij retourneren moet je de armband verzekerd versturen.

Komt er nog BTW bij de prijzen?
Wat als ik een klacht heb?

Ik streef er natuurlijk naar dat alles goed gaat.

Maar als je toch niet (helemaal) tevreden bent, stuur mij dan een mailtje naar hallo@BridgitGoudsmid.nl. Ik stuur je een bevestiging als ik je mailtje heb ontvangen.

Ik ga proberen om binnen 14 dagen na ontvangst je klacht te beantwoorden. Als het meer tijd kost zal ik je hier tijdig van op de hoogte stellen. Als je dit niet wilt kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ik bij ben aangesloten .(https://www.keurmerk.info/nl/consumenten

Ik wil de armband terugsturen, wat nu?

Natuurlijk vind ik dit jammer, het zou mij helpen als je mij wilt vertellen waarom. Maar dit hoeft niet.

Kijk even in mijn algemene voorwaarden (artikel 6) en maak gebruik van het herroepingsformulier.

Ik betaal de verzendkosten, zorg dat je de armband verzekerd verstuurd en het verzendbewijs goed bewaard. Zonder bewijsje kan ik je geld niet retourneren als de armband zoek raakt.

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt gebruik maken van het betalingsformulier dan betaal je vooraf het gehele bedrag. Maar je kunt er ook voor kiezen om nu 50% te betalen. Ik verstuur de armband dan onder rembours en dan voldoe je dan het resterende gedeelte.

Ik wil graag achteraf betalen, kan dat?

Ja, je kunt in twee gedeelten betalen. Je betaalt dan vooraf de helft en bij levering de andere helft. Ik verstuur de armband dan onder rembours.

Ik wil retourneren, kan dat?

Binnen 14 dagen kun je sowieso zonder opgaaf van redenen de armband retourneren. Die 14 dagen gaan in op de dag van ontvangst. Als je hebt aangegeven (liefst per mail) dat je wilt retourneren heb je nog 14 dagen de tijd om de armband terug te sturen. De armband moet zonder draagsporen zijn en indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Natuurlijk neem ik retourneer kosten voor mijn rekening.

Het bedrag zal ik binnen 14 dagen crediteren.
Je kunt gebruikmaken van het herroepingsformulier. 

Ik stort het betaalde bedraghetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als je kiest voor een duurdere methode van versturen dan zijn de  bijkomende kosten voor rekening van jou.

Heb je nog vragen?

Wat kan ik voor je doen?

7 + 14 =

Bridgit Bartels